MammaTilToTette + spire Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Det startet med uklart syn,spes på høyre side..Så hodepine og en følelse av å være helt fjern... Noen som vet hva det kan være? Evt hvor fort kan svangerskapsforgiftning komme? Var hos lege for 1 uke siden og da var alt fint..Nå føler jeg meg skikkelig dårlig... Setter virkelig stor pris på svar!!!!
cadence Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Det uklare synetkan jeg ikke helt forklare, men utover det så gøres det ut som et blodtrykksfall. Syns på det sterkeste at du bør kontakte legevakta. Vet at mange opplever uklart syn og hodepine ved slag, TIAanfall m.m. Kontakt legevakt, så slipper du å bekymre deg!
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 jeg kan nok ikke gi no svar, annet enn at jeg ville kansje ringt føden og spurt om de tror det kansje kan være teng til svangerskapsforgiftning. Lykke til
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 jeg følte meg sånn for noen dager siden, utenom dårlig syns da, men generellt dårlig form. var innom legen og hadde veldig høyt blodtrykk, fikk beskjed om å slappe av og reise til føden om det ble det minste verre.. dagen etterpå var det nede i nesten normalt igjen.. så vet ikke hva det var??
mamma til 3:) Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Har det sånn ved migrene.. Og ofte som et forkall på at migrena kommer! Men alltid greit å snakke med lege eller føden da:)
MammaTilToTette + spire Skrevet 13. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2010 Takk for svar! Det endte med at jeg ringte føden og ble innlagt i Blodtrykket var fint,alle blodprøvene var helt perfekte så de hadde ingen god forklaring på hva det var. Men venter på nevrolog som skal komme å se på meg. Godt mulig det var et tilfelle av migrene,selv om jeg aldri har hatt det før. Men alt var hvertfall bra med mini i magen,og det er jo det aller viktigste for meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå