Mama88 Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Har vært såå bekymret.. Er nå 19+3 uker på vei, og har ikke kjent antydning til til liv i det hele tatt! Ser jo at 70% her inne sier de kjenner/kjente liv i uke 14/15, så jeg har bare ventet og ventet.. Nå skal vi på første UL på tirsdag, så var bekymret for at jeg ville få en dårlig nyhet om at det ikke var liv der inne.. Men nå har jeg kjent liv hver dag i fire dager!! Jeg er så lykkelig, og det føles så godt ) Nå gjenstår det bare å se om vi får vite kjønnet på tirsdag
Snellamedto Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Så herlig!!! Jeg hadde det akkurat som deg! Kjente liv 18+2, og da kun når jeg lå helt stille og konsentrerte meg og dyttet litt på magen. Akkurat som bobling :-) Var også veldig nervøs for ul, men var nå på torsdag og fikk vite at alt stod bare bra til!! Ekstra stor stas siden jeg ikke hadde hørt hjertelyd tidligere heller. Det ble virkelig helt annerledes når vi fikk se en liten gutt som sprellet og sparket på skjermen! Gled deg! :-) Og lykke til :-) Hilsen 20+4
Mama88 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2010 Ja, jeg merket det en morgen da jeg lå i sengen Måtte virkelig på do, og da kjente jeg lillegull lå å kranglet om plassen med blæra mi Gleder meg sånn til UL, kommer nok til å begynne å gråte når jeg ser den lille der inne Ting blir liksom mer virkelig har jeg følelsen av
de_to og den lille Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Er så herlig Jeg har kjent en stund, men fra forrige uke ble småen plutselig så stille av seg. Kjente litt nå og da, men har vært litt bekymret selv om jeg vet at den antakelig bare har snudd seg I dag har jeg kost meg med smågodtet som ble kjøpt inn på fredag og da skal jeg si det har vært fart i lillingen Men når mannen min skal kjenne så nekter småen å røre på seg UL på fredag for min del. Lykke til på din Det blir sikkert en kjempeopplevelse
Smurfelykke Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Er så koselig når man kjenner liv der inne. Har nettopp begynt å kjenne litt livstegn der inne fra nå selv og det er like kos hver gang ;o) Jeg er 19 + 1 idag. Når skal du på ultralyd, frøimagen<3 ? Gleder meg stort selv. Vi skal nå på onsdag! Er såååå spent på hva det blir ;o) Uanz hva det blir, er barnet hjertelig velkomment da <3 Har en liten følelse på gutt, men det er jo 50% sjanse for jente oxo.
Mama88 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2010 Smurfeykke: Vi skal på UL på tirsdag på ahus, så blir spennende ) Jeg tror det blir ei lita prinsesse, men det er jo bare magefølelsen min Sambo er overbevist om at det er en gutt.. Så er bare å vente og se hvem av oss som har den rette følelsen Dere får også ha lykke til, du får oppdatere oss om hvordan det gikk! en*hemmelig: Hvor langt er du på vei? Har mannen din enda fått kjenne spark på utsiden? Jeg ser sååå frem til at sambo får kjenne sparkene til den lille, kanskje det blir mer virkeig for han også da Lykke til på UL til dere også!!!
de_to og den lille Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Hihi, da blir det spennende å se hvem av dere som får rett da Jeg er 18+5. Nei, mannen har enda ikke fått kjent noe til babyen selv om jeg kjenner det på utsiden og. Lillegullet nekter jo helt å gjøre noe når han kommer og legger hånda på magen Sier det er fordi han har så beroligende hender Han får vel kjenne etterhvert da. Ja, er noe med at det blir litt mer virkelig for disse mannfolkene når de og begynner å kjenne noe eller ser småen. Vi kjenner jo veldig på at vi er gravide hele tiden
Smurfelykke Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Masse lykke til på tirsdag til dere oxo! ;o) Du må oxo oppdatere når dere har vært der. Samboer'n her kan ikke kjenne noe på utsiden, og det kan forøvrig ikke jeg heller ennå, hehe. Men jeg kjenner noen små spark på innsiden og kriblinger. Helt herlig følelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå