Gå til innhold

energidrinkk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er det noen som hartenkt å ha med seg energidrink til fødselene har hatt med seg av de som har født før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vet du hva? Det tenkte jeg også. Har 3 barn fra før men aldri hørte om det med energidrikk. Men nå denne gangen tenkte å prøve den. Men lurer også på om hvilken energidrikk er det snakk om som fødende tar med seg (tenker i forhold til ammingen senere) ? Kan de ikke være farlige for den nyfødte som skal få mammas pupp etter på?

Kunne dere nevne noen av dem som dere har erfaring fra

? Har så lyst til å prøve denne gangen men vil ikke sette mine behov foran barnet. Vil være trygg på at det ikke går ut over babyen.

Skrevet

Jeg har hatt så utrolig lyst på energidrikk, bruker å vært så slit å gå gjennom disken med brus og energidrikk. Jeg vil også prøve det, høres godt ut :)

Skrevet

Ettersom jeg har fått beskje om, så er det gatorade, powerade , ol. som kan brukes. ikke de med koffein, som battery, redbull osv. men har og hørt at det er "lov" å drikke litt battery o.l. men at det bør være små mengder. selv har jeg handlet inn 3 flasker med powerade til fødselen :) har også hørt at cola eller annen sukkerholdig brus er bra :)

Skrevet

det er noen som bruker de xl-1 og så fu blander med vann og

Skrevet

ja :) sto det i brevet fra føden:) har ikke smakt de, men satser på at det er nok med de jeg har :)

Skrevet

hva tid får vi brev fra føden då?

Skrevet

Her jeg skal føde får man iallefall energidrikk av sykehuset når man føder. Jordmoren på svangerskapskurset anbefalte at man ikke drikker brus under fødselen, for da stiger blodsukkeret fort og synker like kjapt igjen

Skrevet

Jeg fødte i juli og hadde med meg powerade å drikke. Det er absolutt å anbefale! Smakte kjempegodt også synes jeg :) Jeg hadde i allefall ikke så veldig lyst på vann og eple juice som de serverte på føden.

Skrevet

Jeg vet at YT produkter skal være bra og naturlige (med tanke på amming). De har jo både energidrikk og litt mer matdrikker(drikkeyogurt med fiber ect). Tenkte jeg skulle ta med noen sånne. Har alt kjøpt som ligger klart i kjøleskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...