Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Han er 1 år... Han har vært veldig forkjølet i en nesten en uke.På torsdag hadde jeg han hjemme fordi han var veldig hes,snørrete og hostet mye. Natt til fredag fikk han feber og sov kun 2 timer sammenhengende etter 1 stikkpille. han gråt og gråt store deler av natta og var utrøstelig.Pappa`n har permisjon hver fredag og var da hjemme med han uansett på fredag. De dro til legen og crp var litt høy,men skulle fortsette med hostesaft og evetnuelt stikkpiller. Nå har han ikke hatt feber siden fredag,men er snørrete og hoster helt forferdelig. Så,skal han dra i bhg i morgen,eller skal jeg være hjemme med han? han hoster mye hele døgnet,til han blir sprengrød i ansiktet og tårene triller.... men ikke feber..så han har ikke fått stikkpille siden han hadde feber,men får hostesaft,men syns nå ikke akkurat at det hjelper. Hva ville du gjort?
engajente Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 De små skal jo ikke i barnehagen hvis ikke allmenntillstanden er bra. Og som jeg forstår det så er jo ikke den helt bra. Ville iallefall tatt en rolig morgen og sett ann da og natta såklart
Gjest Kira06 Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Tror nok kanskje jeg også ville latt han få en dag til hjemme. Jeg tenker det er mye bedre, enn at han blir dårlig igjen hvis han går i bhg. Vi hadde forresten samme "kjøret" forrige uke, og da var hun hjemme fra mandag til og med torsdag. Tror det var greit for henne å komme seg såpass ovenpå igjen før hun måtte tilbake i bhg. Men når det er sagt så kjenner jo du gutten din best, og hvis du føler at allmenntilstanden hans er stigende, så bør du gjøre det du føler er rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå