Gå til innhold

Flere her som har lyst å rømme fra mann å barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke nok med man hadde fått mye kjeft når man kom tilbake men ofte har jeg følt det er som en uendelighet til jeg får gå når jeg vil å komme hjem når jeg vil.Savner den friheten.Lei av å mase,kjefte å være sint på unger å mann hver dag pgr rot,hyling av unger,grining å alt styret.Det er ett ork å nå føles det ut som jeg går på veggene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke mannen passe barna så du får litt alene-tid iblant da?

Det praktiseres iallefall her,jeg går på trening 2-3 kvelder i uka og gjerne på kino/kaffe med venninner en gang iblant også :-)

Skrevet

Dømmer ikke om å reise fra mann og hun på 4 mnd, men han på 2 år kunne jeg gjerne hatt fri fra av og til :) Blir utrolig lei sutring,biting, matnekt og annen dårlig oppførsel.

Drømmer om livet før barn, men minner meg selv på at dette er en liten fase i livet og at jeg sikkert kommer til å savne det. Plutselig er barna store nok til at de kan hjelpe til mer og du og mannen er på kjærlighetsferie til Paris eller Roma :)

Hold ut og kjeft minst mulig. Du blir bare i dårlig humør av det :)

Skrevet

Hmmm - jeg er så glad hver gang jeg er i form til å ha dem rundt meg uten at det er en plage jeg!

Når jeg er dårlig, vil jeg helst bare gå inn i mitt eget hi.

Har du prøvd å la være å skrike, bråke, hyle, kjefte osv? Vi gjør stort sett aldri det hos oss. Vi foreldre hever ikke stemmen og da gjør ikke gullet det heller.... Trassen tar vi med det gode ved å passe på at det ikke eskalerer. Det er som regel lett å se når det er noe på gang og som regel lett å gjøre noe med det så det ikke blir et drama.

Skrevet

Mann innemllom ja.. men aldri barnet mitt, han er det mest dyrbare i hele verden for meg, elsker han mer enn det går ann å beskrive og savner han hver dag han er i bhg og jeg på jobb.

Skrevet

For en liten tid, ja. Når jeg er sliten. Skal to uker til syden nå, men må jo ha med begge barna. Så blir ikke akkurat ferie...

Drømmer om et par dager (og NETTER) uten barn, men hadde nok savnet dem noe sinnsykt kan jeg tenke meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...