Gå til innhold

Kebab???

nurke84 *mamma til alma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, kan man spise kebab? Om jeg f.eks kjøper det på bislett kebab å får kjøttet ekstra godt stekt?? Fikk så innmari lyst på!! Har aldri fått dårlig kebab på de to plassenen jeg kjøper til vanlig, men er jo gravid så kansje det er no forskjell da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal bare kose deg meg kebab, det har jeg iallefall gjort. Man kan jo risikere å få dårlig mat når man kjøper det ute, det vil man aldri ha noen garanti for. Men sjansen er vel mikroskopisk...

Skrevet

Om det er hygienisk der du kjøper kebab skal der ikke være noe problem. Jeg sendte mannen min ut for å kjøpe kebab rett før jeg leste dette :D

Skrevet

Flott :) ja jeg er skeptisk til hvor jeg kjøper kebab fra før, så har funnet meg to plasser hvor jeg syns de har det rent og pent og ryddig i sakene sine. Å jeg har aldrig blitt uggen/syk av maten jeg har kjøpt av dem :) da blir det nok kebab på meg i dag :) takk for svarene :)

Skrevet

Bislet kebab har så mye trafikk at der vil aldri kjøttet kunne bli gammelt :)

Rent og velholdt er det der også :)

Søren ta...-måtte du skrive denne tråden da?

Nå fikk jeg voldsomt lyst på Kebab *geiper litt til trådstarter*

:))

Skrevet

hehe, ja da er det vel dumt av meg og fortelle hvor nydelig godt det var med en rullekebab fra bislet! :) YUMMI!!!

Skrevet

hehehehe :)

Skrevet

bislet kebab er bare best! hehe., har hatt så lyst på det den siste uka selv. men har prøvd å unngår det (ikke fordi jeg er redd men rett og slett fordi det ikke er såååå lenge siden jeg spiste kebab sist....)

men sprekker nokk snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...