Gå til innhold

Hva slags babycall har dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hva vi skal kjøpe. Har dere noe tips om bra babycall. Så at det var en walkie talkie som hadde fått best i test.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har valgt phillips sin topp modell. Vi har hatt phillips før og vært fornøyd. Denne modellen vi har nå kan spille vuggesanger til den lille og vi kan styre dem fra foreldreenheten. Vi kan snakke tilbake, men det blir heller brukt på de større barna, når vi er på campingtur.

Skrevet

Vi har supernova. Kjempefornøyd. Bra dekning, lite stråling, og det er 2 trådløse enheter. Har brukt den mye ved å legge baby uniten i vogna når gutten min sover ute. Hatt den i 1 år snart, og er kjempefornøyd.

Finnes sikkert menga bra merker. Jeg leste/googla og forhørte meg litt med andre før vi kjøpte.Så det anbefaler jeg deg å gjøre.

Vi sjekket ut den best i test babycallen, men den hadde fått MYE kritikk av forbrukerne, så den ville vi ikke ha.. Anbefaler virkelig å få tak i en babycall med 2 trådløse uniter. Er mange som har bare en trådløs unit, og det passer dårlig f.eks når du skal bruke babycallen ute.

Skrevet

Vi har en supernova, og er ikke fornøyd... lenger. Nå bruker vi også på natt, da vi ikke hører mini på soverrommet. Den kan plutselig lyse blått og skurre (bare 2-3sek), så egentlig en bagatell, men det er nok til å vekke meg, og da blir jeg liggende å lytte!

Ellers ønsker jeg en funksjon der jeg kan justere følsomheten på foreldre delen.

Skrevet

me har supernova og e kjempe fornøyd :)

Grunnen te at babycallen kanskje begynne å lysa og skurra e at andre i nabolaget har den på samme kanal som deg.. då må du skifta kanal :) Det skjedde med oss i sommar :)

Skrevet

Vi har også super Nova, og er godt fornøyd. Først kjøpte vi philips, bl.a for den var billigere. MEN den modellen vi kjøpte var dårlig, lite ømfintlig, så jeg stolte ikke på den! Den gikk dessuten kun på strøm eller AA batteri. Den vi har nå kan lades. godt fornøyd med den. Har vært uheldig å mistet den på steinhellene ute 2-3 ganger. Blitt en liten sprekk i den, men virker like godt likevel:-)

Skrevet

"toppmodellen" til Philips Avent er noe herk! Var kjempe fornøyd helt til den kuttet ut! Uten forklaring,alt lyste og virket som det skulle, men den reagerte ikke når babyen min lå å hylskrek! Etter å ha googlet litt ser jeg at dette er et vanlig problem med denne babycallen.

Kommer IKKE til å velge den neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...