G-M-F Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Jeg er nå 8+2, alt som forrige gang. Ømme bryster, litt kvalm, oppblåst i magen....men det nye denne gangen er at jeg mister fryktelig mye hår. Flere som meg? Noen gode råd? Tar lifeline gravid piller, men mulig jeg mangler noe mer?
Babyønske �� Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Ja, jeg mister også mye hår. Det begynte riktignok litt før jeg ble gravid, men har blitt verre de siste ukene. Jeg hadde trolig litt vitaminmangel på forhånd, men har nå tatt Lifeline Gravid i en mnd, så håper snart jeg kan merke litt effekt av de. Regner med det blir bedre etterhvert hvertfall, for man skal visstnok ikke miste noe særlig med hår når man er gravid.
Hera_75 Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Jeg mistet også hår før jeg ble gravid og en liten stund uti svangerskapet, men det ga seg etterhvert. Nå er jeg 26 uker, og håret er tykt og fint! Ser bare med gru frem til at det skal falle av under ammingen.. ja,ja - alt for de små.
hope<3 Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Det med at du mister hår nå kan være mye med værforandingene å gjøre også Etter hvert før du begynner med ammingen lønner det seg og bytte ut shampoen til en shampo som forebygger håravfall. (Den øker nemlig blodsirkulasjonen i hodebunn) Bain Prevention fra Kerastase er kjempegod
<3<3 Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Eskimo olje som du får kjøpt på helsekosten har jeg brukt og det fungerer veldig bra. Bra for bebien også Bygger opp hjernen sånn at vi får smarte unger;)
kaia_79 Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Ja, jeg! Helt likt som deg, sist graviditet mistet jeg ikke hår. Det kom ikke før ammingen. Lurer også på om jeg mangler noe, tviler på at det er værforandringer da jeg aldri har opplevd noe lignende tidligere. Har virkelig mistet mye hår, i tillegg til at håret virker slitt og livløst. Jeg er i uke 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå