Limuna Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 I dag ble jeg igangsatt. Jeg var helt umoden da vi startet. Fikk første tablett i ettermiddag. Merket ingen verdens ting. Så fikk jeg en tablett til i kvled, siden jeg ikke hadde merket noe til nummer en trodde jordmor at jeg ikke kom til å merke denne heller. Hun vile at jeg skulle sove godt i natt. Men jeg har så definitivt merket denne tabletten. Den ble satt inn litt før ti. Ved halv tolvtiden gikk jeg og la meg. Da hadde jeg spist kveldsmat og dusjet. Men så begynte takene! De var ikke så vonde først, men jeg føler at de har blitt verre og verre. Men det er nok ikke rier altså, for jeg kjenner dem bare i nederste halvdel av mage og rygg. Men de er nesten helt konstante. Ved halv to tiden gikk slimproppen. Da ringte jeg på jordmor, fikk to pinex-forte og en beroligende tablett. Men dette hjelper ingenting. Jeg får overhode ikke sove. Alle liggestillinger er vonde. Å sitte oppreist og foroverlent i sengen er det eneste som funker, og det er jo ikke noen egnet sovestilling. Begynner å bli litt fortvilet nå. Jeg må sove! Morgendagen kommer til å kreve at jeg er uthvilt. Hva skal jeg gjøre?
Limuna Skrevet 12. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2010 Gaaah!! Hvordan VET man om man har rier? Nå er jeg glad jeg er på sykehus, så slipper jeg i allefall usikkerheten omkring når man skal reise inn
mlkg Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Snart er du nok ikke i tvil lenger... :-) Hvis du ikke sover så mye, så forsøk i hvert fall å slappe av. Det hjelper det også. Ønsker deg lykke til!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Åååå så spennende!!! Masse lykke til - nå har du straks det lille gullet i armene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå