Jordbæret <3 Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 En rekke uheldige omstendigheter har ført til at min lillebror ligger hardt skadet på Ullevål sykehus og kjemper sitt livs kamp. Hver dag han overlever er en seier. Han er onkel til mitt lille gull på 2,5 år og jeg er livredd for at hun ikke skal bli kjent med onkelen sin. De hadde så utrolig godt forhold. Når jeg spør henne hvor onkel er svarer hun med et smil; Han er å kjøper is. Jeg har tro på styrken av at mange sender gode tanker. Vær med å send en hilsen til min lillebror på denne fb-gruppen: http://www.facebook.com/posted.php?id=125065204212733&share_id=153900994628610&comments=1#!/group.php?gid=125065204212733
setima Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Uff, føler med dere!! Håper det går bra
Evisia Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Ble så trist av å lese at jeg bare ble nødt til å svare... Jeg unner dere alt godt..det er det viktigste jeg har å si. Min lillebror ER død..ble 18 år gammel..Yngste jenta mi var 5 mnd når han døde, og det eneste bildet vi har av de to sammen er tatt den dagen jenta mi ble født; som selvfølgelig var på hans 18-års dag..( Nå er jenta mi 2 år, og hver gang vi er på grava klapper ho han på kinnet(bilde av han på gravsteinen).. Han døde forøvrig uten noen som helst logisk grunn. Låg bare død i senga en dag-alltid vært helt frisk. Mest sannsynlig hjertet som har sviktet, men vi får aldri vite.. Dette var ingen oppmuntring, vil bare be dere ta vare på hverandre og sett pris på hver dag..klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå