Tredje drøm Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jeg bor på østlandet, men skal reise hjem til mine foreldre i Harstad to uker i oktober. Litt kaldere der enn her, så nå er jeg usikker på hva jeg trenger i vogna til min datter da. Hun er 7 uker når vi setter kursen nordover. Nå bruker jeg lammeskinn i bunnen og dyne over. Tror dere det holder der også, eller bør jeg ta med vinterpose? Er jo selvfølgelig ikke godt å vite nå hvordan været blir i oktober, men er det noen som allerede har begynt med pose? (Har ikke kjøpt posen enda, så derfor jeg lurer på om jeg må ut og kjøpe nå...)
Carizma83 Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Æ vlle brukt en vinterpose, voksipose...æ va hjemme i harstad denna uka da det har vært nydelig vær å varmt på dagen,men kaldt på natta. Brukte da sommer voksi pose da mini sov ute i vogna på dagen,og på natta hadde æ lammeskinn og dyne. Å det blir jo bære kaldere fremover,så ta sikte på varmere klær og utstyr.. kan kanskje bli litt for varmt å sove inne i hus med voksipose da. Men da kan du jo bruke en ullbody eller nattdrakt og et helseteppe oppå lammeskinn...kommer jo litt an på om ungen din e varmblodig eller om hun fryser lett... Lykke til!
Gjest eelis+kian Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Det kommer an på om hun er varm eller kald som type, egentlig. Gutten min klarte seg med ulldress oppi dunposen i desember i fjor, da han var rundt to måneder. Og da var det KALDT, altså! Jeg tror nok egentlig at lammeskinn og dyne oppå holder evig lenge, særlig hvis du bruker en ulldress også :-) Jeg bor i Tromsø.
arachnia Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Jeg bor i Harstad. Her er det kaldere enn det ser ut som. Er det sol, er det varmt i sola, men i skyggen er det kaldt! Til nå har hun brukt et tykkt ullpledd i vogna, men har vært frost hver natt i flere uker nå, så jeg ville tatt med vinterpose, uten tvil! Vår ligger klar i gangen. Eneste plassen vi bruker lammeskinn og dyner er i senga hennes, inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå