♥Axinija♥ Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Fikk beskjed ved ordinær UL i uke 18 og 3D UL i uke 26 at morkaken min er lavtliggende....er nå i uke 34 og skal i ny UL på tirsdag for å se om den har krøpet lengre opp! Noen som har opplevd det samme og kan dele sin erfaring med meg? Jeg er så redd (!!) for å ende opp med keisersnitt på grunn av dette, for jeg er så innstilt på å føde naturlig.... Hjelp... :`(
Ziz Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Den beskjeden fikk jeg også i uke 18. Var på 3D i uke 28, og da var den såvidt beveget seg litt lenger opp. Var på kontroll i går, og fikk bekreftet at den var blitt med livmoren oppover, og at jeg derfor kan regne med å føde på naturlig måte
Mommy86 Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Skjønner tankene dine... Husk at bare 5 % av de som får beskjed om lavliggende morkake på ordinær UL kan føde normalt:) Jeg fikk ikke klarignal om vaginal fødsel før i uke 35, da måtte jeg på innvendig UL for JM trodde den kanskje lå for langt nede på utvendig UL... Men den krøp oppover;)
♥Axinija♥ Skrevet 11. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2010 SÅ flott for deg! Håper jeg er like heldig...
♥Axinija♥ Skrevet 11. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2010 Ok, jeg er kjempespent på hvilken beskjed jeg kommer til å få! Tusen takk for svar begge to!
Billy 2 Foedeklar Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Jeg har i 2 svangerskap hatt lavtliggende morkake ved ordinaer UL og begge gangene hadde den flyttet seg i uke 32, jeg foedte normalt foerste gangen og venter fremdeles paa aa foede denne gangen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå