Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Sliter med navn til baby hvis det blir en gutt. Det må være sjeldent navn og begynne på J. Noen som har forslag eller??
anna_duck Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Jens brukes ikke så mye lenger.... Johannes er også av den eldre garde
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Skriver de jeg kommer på som starter på J Johannes Jens Jesper Julian Jakob Julius Jonas Jhonny Jørgen Joakim
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Jeevakunaram dette er det bare en som heter, men det jeg egentlig skulle si er gå inn på navnguiden der finner du oversikt over masse navn på, og du kan velge å bare se navn på bokstaven J.
♥Mammatil3små♥ Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Huff, ja, det er vanskelig med guttenavn... Minstemann her i hus var nesten 5 mnd. før han fikk navn(fordi jeg og mannen min ikke ble enige;))... Jonah Jimmy Jim Jakob Jørn Jørgen Jesper Joakim Jonas Julius
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2010 lissiliz❤tassen min : Der er ikke så mange skjeldne navn. Tenkte noen kan komme på noe som ikke er brukt mye. Mine andre barn har navn laaaangt tilbake og som meeget få har
magica fra tryll Skrevet 13. september 2010 #8 Skrevet 13. september 2010 Jaran,-eneste gamle navnet på J jeg kommer på i farta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå