Gå til innhold

Noen Tønsberg-jenter med termin vår/sommer 2011?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen jenter fraTønsberg og omeng som kanskje har lyst å starte noen treff etterhver?

Er ganske "nygravid" og har termin 8 Mai.

Blir 25år i desember og har ei jente på 10 mnd fra før! har vært med på BIM-treff tidligere, noe som har vært veldig vellykket, og har fortsatt god kontakt med flere!

:)

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Koselig å se så mange som er interessert i treff :) skal vi bare prøve å planlegge en dag da? Hva med å prøve Mandag 29.november.er det mange som kan da? Er jo en travel tid fremover, så vanskelig å ta det noe særlig senere kanskje.

Så koselig og se det er flere fra Vestfold her inne!Jeg er med på treff etterhvert....hadde vært veldig stas og møtt dere andre:) Er veldig tidlig men dog-kvalmen har meldt sin ankomst:*) Klager ikke men....det er jo tross alt et godt tegn:) Ser frem til og høre mer om dere jenter!:) Klem herfra:)

Jeg vil kjempegjerne være med på treff men akkurat 29.11 er jeg bortreist... Æsj det var dumt.. Hvis det er noen mulighet for å flytte det hadde iallefall jeg blitt kjempeglad (kan ikke tirsdager).. Hva sier der? :)

Annonse

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...