<3Mamma til 3 <3 Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 jordmødrene og egentlig alt av fødsler som jeg finner på nett hehe =) Nesten hekta her jeg sitter.... bæljer gjør jeg hver gang det dem føder... Tro om jeg er klar til fødsel eller????? JEPP! =))
oktoberjentene;) Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Elsker de episodene med jordmødrene... Husker de gikk på tv når jeg ventet førstemann.. satt også å grein hver gang de fødte.. herlig serie Fødsel er sååå rørende... hadde vært spennende å vært med på en annen sin fødsel gruer meg sykt til min egen, samtidig som jeg gleder meg stort til det fantastiske øyeblikket når lille babyen akkurat er kommet ut *sukk*
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 hvor ser du disse episodene? KAN du skrive ned linken
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 11. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2010 http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/619/ alle episodene ligger til venstre =)
2 boys & now pink Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Kjenner meg voldsomt igjen ja... Gleder meg faktisk... og jeg vet hva jeg går til!
Meg og oktobergutt Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Er det fler enn seks episoder ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå