nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Finnes det sterkere smertestillende enn paracet en kan ta under en graviditet mot f.eks sterke ryggsmerter? Sliter helt sinnsykt med bekkenområdet mitt nå. Har knapt sovet siste dagene og har flere ganger for natta begynt å gråte bare fordi det er så vondt å bytte stilling i senga (noe jeg må ca hvert 5 minutt). Vurderte ringe legevakta å høre om det fantes noe jeg kunne få mot smertene evt sovemedisin så jeg kan få litt søvn. Har ei uke te termin bare, men ser ikke ut te at baby vil ut med det første...
mamma til 3:) Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Fikk beskjed om at e kunne få paralgin forte mot migrene, men syns ikkje personlig noe om å ta det.. Men fikk ihvertfall den beskjeden på føden:)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 jeg fikk også beskjed fra føden at jeg kunne ta paralgin forte når jeg haddde migrene.. regner ikke med de sier det er ok, dersom det er skadelig!
2 boys & now pink Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Jeg har gått på paracet og paralgin forte pga sterke ryggsmerter etter bekkenløsning og isjas! Meget god effekt om jeg tar en av hver, men nå er paralgin forte på resept da... men snakk med legen din. Jeg ringte også føden for å være sikker på at det var grait å ta dem, noe de sa det var...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå