firama Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Til dere som har småbarn sovende på rommet: Hvordan fungerer det med seksualiteten? Kan man opprettholde sexlivet, selv om man har et lite barn på samme rom. Eller føler man seg ekkel og slem? Noen som vil dele erfaringer?
ev@drian Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Ikke noe problem... Når min første var baby, sov han på vårt soverom til han var hvertfall et halvt år og det var aldri noe problem. Man bråker kanskje litt mindre for å ikke vekke minsten, men Man føler seg vel hvertfall ikke ekkel eller slem - det er jo helt naturlig. Tenk hvordan det var i gamle dager!
Voyeur Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Går helt fint, men mindre lyd, vil jeg anta. Lite som dreper romantikken så mye som en våken baby kan gjøre;) Dessuten er jo ikke seksuallivet på topp de første mnd uansett. Gjelder å snike seg til de sjansene man får når den lille sover for seg selv.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Jeg syntes det gikk helt greit de første månedene, for da er jo babyen enda såpass liten at den sover så tungt og ikke våkner av den minste lyd. Føltes dessuten ikke noe ekkelt eller slemt, siden baby er bitteliten og uansett ikke skjønner d kvekk av hva som foregår. Etterhvert som baby ble eldre og mer var for lyder, gikk vi over til å ha sex på stua istedet, for å slippe å tenke på lydvolum og være redd for å vekke den lille;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå