Lille diamant Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Har egentlig vært forsiktig med å drikke vin etter EL i den lange tiden vi har prøvd..så kjenner jeg er lei av å sette livet på vent i de to ukene fram til ikm men er jo i tvil om det er så lurt å drikke da..selv om det kun er ett egg nå og ingen baby enda. Hva gjør dere andre?
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Det sies at de ikke gjør noe om du drikker noe så lenge som du ikke har fått positiv test enda, men jeg vil ikke ta sjansen. For noen år siden prøvde jeg å bli gravid, hadde prøvd i 1 år. Vi ble bedt i en bursdag der det var mye drikking og jeg hadde da 4 dager igjen til IKM så jeg tok en test og den var neg. Så jeg drakk en god del på denne festen. Men når IKM kom og det ikke kom noen mens tok jeg en ny test og den var jaggu positiv, men jeg mistet en uke senere:( Vet ikke om det har noe med det at jeg drakk, men jeg tar aldri sjangsen på det igjen!
mia engel&fia frøken Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 jeg har ikke brydd meg frem til nå, men nå har jeg holdt igjen den siste perioden, kan jo se om det virker. vi er generelt ikke mye ute men typisk når vi først blir bedt så er det ved el eller dagene etter.. men er det en anledning jeg virkelig ikke vil gå glipp av så kommer jeg til å prioritere den,hvertfall sånn ståa er nå. siden det ikk er hver helg.. men denne mnd har vi prøvd i sunnhetens tegn, uten røyk, alkohol, med sink og med trening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå