Gå til innhold

Hva er sannsynligheten?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor i forhold til mensens 1. dag fant samleiet sted ?

Når det er sagt, så ville jeg med god tro antatt at nr 1 var pappan. MEN, ingen ting er sikkert når man har sex med 2 forskjellige partnere i samme menstruasjonsyklus.

Man har som regel eggløsning den 14.dag på syklus ( sett utifra en 28 dagers syklus.)

1. dag er start på mens. Så teller du dagene frem til du kommer til 14. dag. Eggløsning kan og variere med 2-3 dager selv på en klokketro syklus.

Det er svært få sjanser for svangerskap om mannen/gutten ikke kom inn i deg. Men det er fortsatt en sjans der. Om gutten "hoppet av svingen" er det større sansynlighet om han avbrøt samleie uten å ha utløsning i det hele tatt. Om mannen/gutten har dusjet nylig før samleie innskrenker dette sansynligeten betraktelig.

Lykke til, håper det ordner seg for deg!

Var han inni deg i det hele tatt ? Om det er snakk om 2-3 jokk så vil jeg ikke tro det er noen stor sjanse for at han er pappan. Hadde han utløsning før han penetrerte deg? Var penis tørr?

Ikke noe å være flau over, kan skje den beste :)

Snakk med en lege eller jordmor om temaet! Amathea kan være fint å snakke med og!

Men, jeg tror størst sansynlighet er han som kom inni deg. Skal så mye mer til en 2-3 jokk med halvslapp og tørr penis for å bli gravid.

Håper det fikser seg for deg!

Annonse

• 8 måneder senere...

TAKKTAKKTAKK! ditt innlegg beroliget meg 20 hakk. Har googla og googla, og lest og lest. Er så usikker. Eller, egentlig er jeg ganske sikker. Jeg hadde sex med en jeg har drevet på med onsdag og torsdag, da han kom inne i meg. Jeg vet det høres billig ut, og jeg gidder ikke å komme me noen unnskylding, fredagen hadde jeg sex med en annen. Vi dusja først, og det gikk rett og slett ikke å ha sex, så vi forsatte på soverommet, da med kondom..men jeg avbrøt det etter ikke så veldig lenge. Han kom heller ikke. Jeg er livredd for at det er sistnevnte som skal vere far til mitt barn, men jeg tror egentlig ikke at det er han. Men det er jo typsik, at det skulle skje. Hva tror dere? Ble iallefall litt beroliget av innlegget ditt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...