Løvemor77 Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Har fått influensa med ryggsmerter fra helvete. Ringte jordmor på føden som sa jeg kunne ta to paracet og se om det hjalp. Det gjorde det virkelig!! Men nå har effekten gått ut og smertene er tilbake. Noen som vet hva som er max døgndose paracet i svangerskapet? Vil nødig skade den lille i magen. Er i uke 33 og har ikke tatt en eneste smertestillende så langt i graviditeten.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Man kan ta opptil 8 paracet HVER dag gjennom HELE svangerskapet, uten at det skader baby. Det sa legene hvertfall før, men nå sies det visstnok at paracet kan føre til astma hos baby.
Gjest Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 jeg ringte føden (hysterisk) da jeg hadde influensa. de sa jeg kunne ta paracet. men jeg prøvde å begrense det, men du skal helst ikke ha for høy feber heller. tror faktisk høy feber skader den lille mer enn noen paracet over en begrenset periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå