Gå til innhold

11 fullgåtte uker idag:-)

Spira31

Anbefalte innlegg

Idag spiste jeg et par brødskiver i bilen til svigermor og vi to + bestevennninnen min kjørte på Stavanger kids sale. Det pleier å være kjempebra...

problemet mitt der var at etter en liten stund ble jeg utrolig varm og svimmel og det ble bare verre.. holdt på å svime av! Endte med at noen søte damer som jobbet der hjalp meg, fikk meg ut en sidedør til kafeen og hentet en stol og et glass rød saft + en bolle til meg! Det hjalp litt etter en stund..men det ble ikke noe mer shopping på meg da..fikk bare sett en brøkdel Men fikk meg noen gravidklær (to kjoler,en genser og en t-skjorte) som svigermor betalte... Heldigvis har de åpent imorgen også, så da er planen å dra og se på restene..forhåpentligvis er det en del kjekt igjen..så bl.a en beige ergo til 350 kr ..Ikke alt, men endel blir også satt ned 50% de siste to timene imorgen...

Så kom mannen og datteren og hentet meg. Kjørte innom et apotek og kjøpte et par pakker med druesukkertabletter..skal ha det i vesken ja.Kan komme greit med!

Så tok vi faktisk turen ut til et loppemarked (som de fantastene vi er...) der ble det brus og kake på meg...få opp litt energi..eh.. jaja det hjalp ihvertfall, men nå har jeg bare slappet av på sofaen de siste to timene.

Når vi kom hjem hadde posten også kommet...og jippi der var Angelsounden jeg ventet på!!! Var litt vanskelig å få til, men vi fant hjertelyden til lille..og den lå på rundt 140 ifølge mannen Deilig å høre!!!

Fortsetter under...

Ååååå - så herlig å høre det lille hjertet slå :)))

Kos deg og ta det med ro, kan være lurt å ha med druesukker ja... Hadde en lignende opplevelse selv i dag, måtte handle bursdagspresang til en nabojente som lille snuppis skulle i bursdag til i dag!!

Synes det var så dårlig luft på handlesenteret og følte at jeg kom til å svime av, fikk handlet bursdagsgaven kjempefort og kom meg ut i frisk luft, puhhh... blir ikke mye shopping på meg heller nei, hehe!!

Det kan være at det var for mye folk og for tett luft - tror jeg skal handle når det ikke er så mye folk ute - kanskje det er lettere å ha litt mer "space" rundt seg :)

Uansett, tenk at du er 11 uker allerede og har hørt det lille hjerte slå, samt fått deg litt gravideklær, så spennende!! Høres ut som en veldig fin dag med andre ord :))

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...