Gå til innhold

Bim-treff Trondheim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka med å få til et treff for oss som e mars/april-2011 da snart? Noen som tar på seg utfordringen?

Klem snart 5 barnsmor:-)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med :) Men vi har jo ikke mager ennå, så tror vi må ha ett kjennetegn så vi vet hvem vi skal treffe :D Nesen sånn blind date signalement ;) Eller har dere andre fått sånne fine mager? Jeg har termin 16/18.april, så her er det bare en liten kosemage etter mye mat i 1.trimester ;p

Skrevet

Hei du!

Nei har ikke så mye mage enda æ heller,bare kosemage som du sier etter et deilig inntatt måltid. Men vi kan jo bare treffes ved disken til oppsatt tid,eller? Navnet mitt er foresten Tove. Fint hvis dokker kan skrive fornavn her da vet du,ok?

Da glede æ mæ til å treffes hvis det blir litt flere folk.

Klem mæ:-)

Skrevet

Hei.

Vi kommer veldig gjerne også. Har termin 11/3

Hilsen Monica og Øystein

Skrevet

Jeg heter forresten Torill og har termin rundt den 14 april. Var på tidlig UL i dag og fikk "sett" den lille for første gang. Spesielt:)

Skrevet

Jeg heter Tina og har termin 16/18 april :)

Har dere andre tenkt å ta med mann/samboer?

Tror ikke jeg får lurt med min på treff ;p

Skrevet

Postet det på aprilklubben nå, så får vi se om vi blir mange nok (:

Skrevet

Er det noen som er førstegangsfødene? Og hvilken alder er dere?

Dette hørtes koslig ut :)

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 27 april, førstegangs og 30 år..:)

Når tenkte dere å ha dette treffet da? Det hørtes jo trivelig ut!

Skrevet

Jeg er med:) 26 år og Førstegangsfødende med termin rundt 25.Mars:)

Skrevet

Treffet står oppført på trondheimstreff :) Er vel Fredag 15. oktober klokken 18.00 på bare blåbær (?) på solsiden..

Jeg er foresten førstegangs og 22år :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Siden formen er blitt sjaber (typisk) ser jeg meg nødt til å holde meg hjemme i kveld:( Er lei meg for dette, men håper dere andre får et fabelaktig treff og at det kommer til å bli mange flere som jeg kan komme sterkere tilbake til!:)

Skrevet

Det var kjedelig hufsetussa, men det blir vel flere treff:-) regner med dere andre møter klokka 18:-)

Skrevet

Hmm, oppdaga denne noen timer for sent... Men det blir vel flere treff? :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil også gjerne være med på (neste) treff =) det nærmer seg jo ordinær ul for oss i april-klubben, så kanskje vi skulle prøve å få til et etter de fleste har vært gjennom dette?! f.eks i desember en gang? da kan vi utveksle litt erfaringer fra ul også =)

er førstegangsfødende, så jeg veit ikke hvordan et bim-treff arrangeres? f.eks hvor er det greit å møtes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...