Gå til innhold

Da er kansje prinsessa på veg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått med rier siden halv 1 i natt, og jeg har ikke hatt pause i riene.

ringte føden halv 2, for trodde nå jeg skulle få pause i riene. hun i andre enden mente at det var nok kynnere, siden det ikke var pause. fikk beskjed om å ta en dusj. det skulle hjelpe.

Sto i dusjen 2 min, da klarte jeg ikke mer, for riene ble bare mer intensive da.

Forsatt prøvte jeg og holde meg rolig, men ble litt skremt når det var så intensivt, og tenkte om det kunne være noe aent en rier, og ringte sykehuset igjen kl 9 i dag.

var på sykehuset for en sjekk i 10 tiden. der ble det sjekket åpning.

ingen åpning. så ble det tatt ctg. Det var kjedelig det. men veldi herlig og høre hjertelyden :) etter 20 minutt kom jordmora tilbake.

Joda, hadde ganske greie rier. Jordmora synes det var merkelig at jeg ikke fikk pauser uten smerte i det hele.

kjente jo litt forskjell på når riene toppa seg, og ellers, men var alltid ubehagelig.

Fikk beskjed om at jeg var i latensfasen, og at dette desverre kunne ta tid. fikk spm om jeg tørte reise hjem eller ikke.

skulle få være på sykehuset om jeg ville. men jeg tror jeg hadde gått på veggene da, så jeg fikk med noe å sove på, samt smertestillende .

Kom hjem, og tenkte jeg skulle prøve uten :) jeg tok heller varmeputa og la i ryggen. det var veldig godt mot ryggsmertene, så jeg fikk sove et par timer :) akuratt nå har de dabbet litt av, men det gjør meg ingenting ettersom det har vert så inntens smerte i over 12 timer.

Håper det skjer noe mer utover dagen.

Jordmor regna med fødsel i løpet av helga :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til:) Samle krefter og hvil så godt det lar seg gjøre:)

Skrevet

Døøøøhhh, prøver du også å snike deg foran meg? :)

Syns det har tatt seg opp litt hos meg også, og jm trodde det fødsel i helgen hun, siden jeg fikk igangsettingsakupunktur igår, men jeg tør ikke håpe for mye... masse lykke til da, så får jeg håpe jeg følger etter snart :) Har termin 13 jeg også :)

Skrevet

takk:) prøver så godt jeg kan å samle krefter å hvile. selv om jeg blir en smule rastløs :) Skulle helst ønske at jeg hadde normale rier med pause, for er veldi slitsomt når det alltid er vondt.

Jeg fikk modningsakupunktur tirsdag, og sist tirsdag :) jm mente at det var efekten av det som var satt i gang :)

Førstemann :D hehe.

tør ikke håpe for mye jeg heller. men blir forbanna hvis jeg går sånn som dette uten at det fører til noe :)

Skrevet

Da var riene dabbet av. fikk meg en god nattesøvn :) regner med de komme tilbake om ikke så alt for lenge . herlig med pause :)

Skrevet

ser det er ting på gang!!!:) Spennede, gleder meg til å lese fødselshistorie,regner med at det ikke blir så lenge til:):) Masse lykke til:)

Skrevet

Masse lykke til med innsprurten:))

Skrevet

Tusen takk :) ingen rier ennå. er faktisk nesten litt glad.

men håper at når riene kommer igjen, at det blir med pause :)

orker ikke tanke på en fødsel uten pauser , men tar vel i mot det jeg får :)

Har masse murringer i ryggen, men ingen rier. skal bestille ny modningsakupunktur time hvis hun ikke kommer i natt :)

Skrevet

Heia :)

Slår følge med dere jeg også da :) Termin i morgen 13 sep. Var på føden på onsdag med gjevne rier. 3 min imellom og 4 cm åpning. venter forsatt spent på forsettelsen. He he. borte ble alt som heter rier, så hva vet vel jeg. Kroppen lever iallefall sitt eget liv. Har mye murringer, kynnerer og små blør litt så fødselen er nok ikke langt unna.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...