Gå til innhold

16 mnd og søvn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at mini startet i bhg og vært syk har hun ikke villet sove i det heletatt,hverken på natten eller på dagen. Hyler for full hals med en gang hun kommer i nærheten av sengen eller vogna...Men ligger hun på fanget vårt sovner hun med en gang...Hva kan dette være,og noen som har opplevd noe av det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke... men seperasjonsangst??

Skrevet

Har hun nettopp begynt i barnehagen?

Det er en stor overgang fra og være hjemme til en hektisk dag i bhg. Merker det på min sønn også som nettopp har begynt i bhg, veldig urolig søvn på natten, og vanskelig å legge på dagtid når vi er hjemme (i bhg går det fin) Han er veldig klengete på oss, særlig meg. Men tenker at dette bare er en overgang. Det blir mye bæring av han på ettermiddagene, han vil helst sitte i fanget eller bli bært.

Skrevet

ja,hun startet for ca 1 mnd siden men ikke vært der så veldig mye enda pga sykdom...Men kan jo godt tenkes at det skyldes separasjonsangst ja,for hun klenger veeeeldig mye på oss heeele dagen og skal sitte i fanget hele tiden osv...

Men som du sier solstrålen, så er det vel bare en overgang. Så får smøre meg med tålmodighet en stund til å håpe at det går over snart:)

Skrevet

Stakkars, er vel redd for å sovne da i tilfelle dere forsvinner mens hun sover. Ikke så greit for ettåringene å være i en barnehage hele dagen med masse barn og voksne og ingen av sine egne. Jeg begynner å tvile på hele barnehageprosjektet for ettåringer, vet sannelig ikke om det er riktig...

• 2 uker senere...
Skrevet

jenta mi våkner i ren panikk om nettene og i går nektet hun å sove, akkurat som det ar no skummelt i senga hennes.

Vanlighvis pleier hun å legge seg selv omtrent (18 mnd)

Hun er ingen kosejente og slår seg heller ikke til ro i min seng bortsett fra forrige natta..

Vi har vært hos pappan hennes i en uke nå (50 mil distanse) så det kan jo være en slags separasjonsangst..

Huff, det er leit å se på egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...