Gå til innhold

sover deres på ca 3uker mye løp av dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten på 3 uker som sover og spiser. Det er nesten det eneste han gjør. Litt våken på kvelden. Sover ca 2 timer så mat, sånn er det hele døgnet? Er deres også sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei lille på 3 uker sover hele natta hun, spiser kun en gang... gjort dette siden dag 4... En del våken på dagen, fra 09 ca... sover en dupp i 11 - 13 tiden... våken noen timer igjen å sover en lur til...

Skrevet

Så flott at babyen din er slik og ikke kaver med magen sin eller noe slikt :) Det varierer veldig fra baby til baby det der. Vesla mi kan gjerne sove mye på dagtid hvis hun har en tilfreds og happy dag(mellom 1 og 3 timer mellom måltidene på dagen). Hun kaver litt mer på natta for da pleier hun å ha mageknip.

Så lenge babyen din legger på seg fint og utviklingen er bra så skal du ikke bekymre deg over at den sover for mye i hvert fall.

Skrevet

Min gjorde også det de første 3-4 ukene. De blir ofte litt mer våkne etterhvert. Nå er min 6 uker, og har slett ikke lyst til å sove på dagtid i det hele tatt....ønsker meg en mellomting takk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...