Tulle06ogPrins10 Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Har en liten på 3 uker som sover og spiser. Det er nesten det eneste han gjør. Litt våken på kvelden. Sover ca 2 timer så mat, sånn er det hele døgnet? Er deres også sånn?
Gjest Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Nei lille på 3 uker sover hele natta hun, spiser kun en gang... gjort dette siden dag 4... En del våken på dagen, fra 09 ca... sover en dupp i 11 - 13 tiden... våken noen timer igjen å sover en lur til...
Mammahjertet <3 Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Så flott at babyen din er slik og ikke kaver med magen sin eller noe slikt Det varierer veldig fra baby til baby det der. Vesla mi kan gjerne sove mye på dagtid hvis hun har en tilfreds og happy dag(mellom 1 og 3 timer mellom måltidene på dagen). Hun kaver litt mer på natta for da pleier hun å ha mageknip. Så lenge babyen din legger på seg fint og utviklingen er bra så skal du ikke bekymre deg over at den sover for mye i hvert fall.
mammaløve Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Min gjorde også det de første 3-4 ukene. De blir ofte litt mer våkne etterhvert. Nå er min 6 uker, og har slett ikke lyst til å sove på dagtid i det hele tatt....ønsker meg en mellomting takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå