Gå til innhold

Frustrert ja!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm... Har fremdeles ikke hatt ordentlig TR etter jeg slutta på ppillene i mai:( Men med god hjelp fra WY krem og akupunktur tror jeg at jeg nærmer meg. Hadde spotting etter 2 uker med kremen, og 1 sep var det mer spotting og masse PMS dagene før. Har enda ikke hatt det jeg kan kalle for TR, men noe holder på å skje merker jeg....

Skriver skjema hver dag med temping og livmortappsjekking, men blir ikke klok på det. I dag er det 11 dager siden denne "spottingen" som jeg håper jeg kan begynne å kalle en syklus. Hvis dette stemmer, får jeg forhåpentligvis EL, noe jeg heller ikke vet om jeg har.

Har i 2 dager nå hatt skikkelig kniping i eggstokkene. Føles som om de blir vridd opp. Og nå er livmortappen lav, og ikke noe slim. Men er det ikke logisk at tappen skal være høyt oppe og lotion/slim? Er utrolig frustrert, og føler at jeg ikke kjenner kroppen min i det hele tatt. Det er ikke logisk. Tappen hopper opp og ned som en sprettball annenhver dag. Vet ikke hva jeg skal tro.... Noen som har noen ide??? Måtte bare få det ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...