Littlelady81 Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Har kikket litt på vogner (uke 18+6), tenker å kjøpe før jul en gang. Masse å velge i, hadde Simo kombi forrige gang!
Gjest Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Vi skal ha emmaljunga duo edge. Rett og slett fordi jeg liker den, og jeg vil ha en duo vogn der jeg kan skifte ut hele delen. Jeg vil ha 4 hjul og en skikkelig god bag siden jeg får vinterbaby. Derfor
Littlelady81 Skrevet 11. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2010 Var og sjekket ut Emmaljunga City Cross i dag, både mannen min og jeg likte den. Den veier også mindre enn Simo, kjekkt med en lettere vogn når vi skal bære den opp trapper, inn i bil osv :-)
magica fra tryll Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 abc design cobra,-kjempefin synes jeg,-og super pris:)
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Vi har blitt enige om Basson Grande vognen. Kriteriene vi gikk ette: - Hjulene må tåle en del, da vi bor på landet - Det må være bra lufting i bunnen, så den kan brukes til å sove i på dagtid - Enkel å slå opp/sammen, og ikke alt for tung - Enkel å trille, samt at håndtaket kan justeres - At baggen er tilstrekkerlig for å beskytte mot vinterkulden - God fjøring - Gode refleks muligheter - Og så klart; prisen Basson Grande fylte alle våre krav, samt at hjulene har en enkel klikk funksjon, da de lett kan bli tatt av for å stelles, eller rett og slett for å ta mindre takhøyde i bilen Innsiden av vognbaggen er kledd i flis, så fuktighet vil gå fort over, og vongnen holder seg tørr, og den varmer rundt og under barnet Når sommeren kommer, så er det nok lufte muligheter, og solgardinen har et UV lag http://www.basson.dk/barnevogne.php
ALIICE Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Oth, fordi det er ei super vogn. Fantastisk på vinterføre (termin 3.feb), lett og god å trille:) Ulempen med denne er at babybagen er litt liten, men det er ikke noe problem siden barnet kommer til å være så lite i vinter. Den er helt fantastisk som sportsvogn, med god komfort for barnet:) Og så er den jo bare helt utrolig stilig å se på
♥Mammatil3små♥ Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Vi kjøpte TFK joggster sportsvogn til 2-åringen vår for en stund siden , og siden den er så og si helt ny og nesten ikke brukt har jeg tenkt å bare kjøpe hardbag til den og bruke den til bebisen... Syns den er veldig god og trille , og tror bagen er ganske stor(iallefall etter det jeg har lest andre steder)..:-) også er den kjempe god som sportsvogn når den tid kommer, romslig og lang i ryggen.. God for barnet å sove i... :-) også liker jeg hvordan den ser ut(spesielt med bag), men det er jo smak og behag;-)
Det blide sørlandet! Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Vi står og vingler mellom disse 3 vognene: Mima Xari, Bugaboo Cameleon og Micralite Toro. Skifter mening sånn cirka 20 ganger om dagen, hehe. Godt vi har noen flere mnd på oss.
Ella78 m/ A&M Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 Kommer til å bruke Emmaljunga Edge Duo'en som vi kjøpte til storebror for 2,5 år siden. Bagdelen ser som ny ut fremdeles, og jeg har vært veldig fornøyd med den. Ja, den er nok litt tung, men når man likevel har stor bil har det ikke vært noe problem. Det er god plass, den er god å trille og er veldig stødig.
vivvi_90 Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 Simo duo her i gården;) Fordi: -Stor og god bag. -Lett, men stødig -4 hjul -Lett å legge sammen -Vind- OG vanntett Veldig fornøyd:D
Gjest Skrevet 11. september 2010 #11 Skrevet 11. september 2010 Blir emmaljunga egde duo her, med classic understell (fordi dette er lettere understell enn sportsunderstellet, og liker dette understellet bedre generelt sett). Velger denne fordi vi begge liker den utseendemessig, den virker som en bra og solid vogn med flere funksjoner som vi synes er bra ved vogna. Ser mange klager over tyngden på vogna, men synes ikke den er spesielt tung (vel og merke med classic understell), bare et par kilo tyngre enn city crossen som emmaljunga har som sin "lette" vogn. Vi ville uansett ha en solid vogn med fire hjul, så dette var det vi kom fram til at passet oss
Galskapens overhode Skrevet 11. september 2010 #12 Skrevet 11. september 2010 Har erfaringer med simo kombi, emmaljunga edge, easywalker TIl nr 3 har jeg anskaffet simo igjen. Dette har vært den eneste vogna jeg har vært HELT fornøyd med.
2harBlitt3<3 Skrevet 11. september 2010 #13 Skrevet 11. september 2010 Min Emmaljunga Edge Duo med sports cryptonite understell kommer til uka;) Den er finest av alle vognene synes jeg:P God bag, mye gode småfunksjoner og stødig og god på vinterstid(Får i Jan) Den er stor, men vi kjøper en bil med god plass så da går det bra. Kommer og til å bruke den som trille og barnehagevogn, og heller ha en annen liggende i bilen etterhvert:) Så har den luftjul og det er viktig spes på vinterstid at det ikke er plastikk:) Også fint med duo så vi kan bytte hele bagen, synes kombi-vognene ser mindre fin ut(så klabbete) Det var nå min mening:p
2harBlitt3<3 Skrevet 11. september 2010 #14 Skrevet 11. september 2010 Min Emmaljunga Edge Duo med sports cryptonite understell kommer til uka;) Den er finest av alle vognene synes jeg:P God bag, mye gode småfunksjoner og stødig og god på vinterstid(Får i Jan) Den er stor, men vi kjøper en bil med god plass så da går det bra. Kommer og til å bruke den som trille og barnehagevogn, og heller ha en annen liggende i bilen etterhvert:) Så har den luftjul og det er viktig spes på vinterstid at det ikke er plastikk:) Også fint med duo så vi kan bytte hele bagen, synes kombi-vognene ser mindre fin ut(så klabbete) Det var nå min mening:p
celma Skrevet 12. september 2010 #15 Skrevet 12. september 2010 Er ganske sikre på at vi vil ha Brio happy duo. Kjøpte en brukt brio happy til førstmann, men tenker å spandere på oss en ny til andremann nå, med det letteste understellet. Den er stødig, mindre enn en del andre firehjuls vogner når den er sammenslått, og er stilren og klassisk i design. Tenker å kjøpe svart bag, og svart understell, og vente med å kjøpe sportsvogndel siden jeg vet jeg kommer til å ha lyst på en annen farge på den. Er 14 uker nå så venter nok en stund med kjøpet men moro å titte;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå