Oktobergutt2010:) Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Endelig klarte vi ble enige om navn (Det var ikke lett, gitt!!) hehe Det stod mellom Storm (som mannen egentlig skulle hete) Og Liam, eller Liam Matheo. (Mannen syns Liam var for irsk) Matheo har vært favorittnavnet mitt i mange år så skal vel være godt fornøyd med at mannen kom sigende etter også ;-) Hva syns dere om navnevalget til lillegutt? Og på gøy - Hva syns dere om Liam Matheo med eller uten bindestrek?
Sunniv@ Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Matheo er nyyyydelig. Vi skulle bruke det om dette ble en gutt. Det var et navn som vi begge falt for. Men så viste det seg at jeg har en liten frøken inni her i stedet. Jentenavnet er vi enda ikke blitt enig om. Kunne gått for jentevarianten av navnet; Mathea. Det er jo fint. Mulig vi gjør det, men er litt redd for at det er blitt et poppisnavn. Liker ikke Liam Matheo, verken med eller uten bindestrek. For det første liker jeg ikke navnet Liam. For det andre synes jeg ikke om dobbeltnavn hvor andre navnet begynner med samme bokstav som det første slutter med. Men det er min mening da. Matheo er finest alene.
cadence Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Matheo er fint alene:) vesla i magen skal nok hete Thea, siden BF ikke var helt enig i hverken Mathea eller Amathea Men blir det en gutt, til tross for 3 UL som sier jente; så er Matheo eneste alternativ her...
Oktobergutt2010:) Skrevet 11. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2010 Ikke lett når mannfolka ikke er enige gitt... Vi var enige om jentenavn, men så kom vi på ordinær ul og fikk beskjed om at det var en gutt, dro så i 3D ultralyd og fikk målet både pung og lillemann så da var vi vel ganske sikre på at det var en gutt :-p Syns Matheo er nydelig, så jeg er glad han forandra mening. For Matheo var for ham for unorsk osv osv, så da jeg foreslo vi kunne oppkalle ham etter faren min syns han plutselig Matheo var helt fantastisk. Hehe!
Mamma min Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Vår gutt skal også hete Matheo, så jeg synes selvfølgelig det er et kjempefint navn :-)
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Sønnen min heter det, så jeg synes selvfølgelig det er nydelig! En sjelden skatt i mine øyne. :-)
renateda Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Ja lille prins i magen skal også hete Matheo Nydelig navn og navnebetydning... Synd det er blitt så poppis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå