KzH Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Har gått til innkjøp av en slik Babywatcher. Finner hjertet lett uten problem, men får aldri hjerterytme på mer enn 70 slag i minuttet. Dette er mitt første barn og etter det jeg leser skal hjerterytmen ligger mellom 120 og 160 slag per minutt. Jeg er nå i uke 14, kjenner ikke liv, men det er vel litt tidlig ennå til det? Noen andre med samme bekymring?
Gjest Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Sånn har jeg og merka en gang i blant, men tror nok det er fordi du ikke hører alt. Det dunker jo litt sånn dobbelt, dunk-dunk, men av og til hører jeg bare dunk hvis du skjønner. Så vil tro at den skal ligge på 140 og ikke 70
♥Mammatil3små♥ Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Det kan jo kanskje passe med din egen puls... Sikker på att det ikke er den du hører?:-) Babyen sin skal jo være ca det dobbelte av din egen...:-) Jeg har også planer om å gå til innkjøp av en sånn, men er så redd for å ikke finne hjertelyden, og dermed bare bli veldig bekymret (er bare 13+2, og jordmor har sagt att det kan være veldig vanskelig å finne hjertelyden før uke 16)...
januarbaby + novemberspire Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Det er din egen puls du hører! Har selv babywatcher og brukte den mye i starten. Den er såpass nøyaktig at dersom du får inn babyens puls får du den opp på displayet (ca 120 -170) og du ser at det lille hjertet på displayet slår veldig fort. Jeg prøvde babywatcheren fra uke 10, og da fikk jeg inn babyens puls i noen sekunder før den ble borte. Forsøk når du har full blære, da presses livmoren opp og det er enklere å finne hjertelyden. Hold babywatcheren på samme sted en liten stund før du flytter den videre til ett nytt sted. I starten fikk jeg inn hjertelyden lenger ned enn trusekanten! Lykke til
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Det er nok helt sikkert din egen puls du hører da:) Hør langt ned, helt ned mot skambenet. Den er jo såpass liten ennå at den ligger langt nede. Og det kan godt tenkes du ikke finner den likevel, da må du bare vente noen uker til:) Lykke til med letingen. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå