Gå til innhold

Jaja, da var det bare å knipe igjen litt da;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for jeg vil helst ikke få en 9/ 11- baby altså:D

Men rett etter midnatt skal portene åpnes igjen og hun kan baaare komme hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare litt over 12 timer igjen nå da, før ny dato :) men bursdagsdatoen vil hvertfall være lett å huske om det blir i dag!

Skrevet

Holder med deg i den. Har vært fødeklar i flere dager nå, men ikke i dag. Etter midnatt er jeg klar igjen. ;)

Skrevet

Gjør ikke meg noe om jeg føder idag. Det vil jo bare gjøre dagen/datoen mer positiv det.

Dessuten er det veldig mange datoer man bør unngå om man skal tenke slik.

Skrevet

Her knipes det også igjen hehe ;) Har termin til tirsdag så han er velkommen til å begynne å komme ut i kveld, bare han ikke kommer HLET ut før etter midnatt ;)

Skrevet

Jeg er 9 dager på overtid i dag og jeg har også "knipi igjen" i dag hehe.. Denne dagen minner jo bare om tragedie, men i morgen må lille gutten gjerne komme :) Mormor hadde blitt 90 år i morgen så det hadde vært koselig og spesielt :)

Skrevet

hmm... eg har bursdag i dag... hva er egentlig negativt med det..?? er jo bare en dag det og som alle andre... hvis en skal plukke ut dager en ikke vil føde på fordi det har skjedd noe tragisk så er det ikke mange å ta av..

men for meg er dagen positiv..fikk kake på senga og har koset meg masse i dag..

Skrevet

hehe, det var jo selvsagt skrevet med et smil og blunk i øyet da, for selvsagt spiller d ingen trille hvilken dato babyen kommer på- for den dagen vil jo bli den fineste av dem alle siden det er barnets bursdag- tross alt;) Og grattis med dagen forresten, godt å høre at den ble bra:D

Skrevet

Jeg skrev også med et glimt i øyet. Er jo klart at jeg hadde blitt verdens lykkeligste om jeg hadde født i dag. Hadde ikke blitt lei meg. Men det er jo gjerne slik at man helst ikke vil føde på dager man forbinder med tragedier. Men tragiske hendelser finnes det jo i hopetall.

En kompis av meg sa at jenta mi kom til å komme med et bra den 11. september. greit med litt galgenhumor også. ;-)

Gratulerer så mye med dagen. Kjekt atg du har kost deg. Jeg har også kost meg masse i dag, selv om jeg verken har bursdag eller har født. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...