Gå til innhold

Tips til barnevogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med Emmaljunga Duo kombi edge (bag og sportsdel). Vi har byttet originalunderstellet med chromeunderstellet. Det ser finere ut og det er lettere. Vognbagen er romslig og varm. Ei solid vogn vil jeg si. Men bor du lite, og i blokk og bare blir å trille i byen, så vil kanskje en Emmaljungo city være et smartere valg?

Den jeg har er veldig fin hvis du bor på et sted med litt crappy vinterføre og kaldt klima.

jeg har sett litt på emmaljunga og liker de veldig godt. jeg bor i hus og det kan fort være litt ekkelt vinterføre ja.

takk for svar :)

jeg ble litt uplanlagt gravid og har liksom ikke satt meg inn i noenting. trenger derfor litt innspill fra dere som har litt erfaringer og råd.

jeg gleder meg til å kunne shoppe utstyr. jeg er 12+4 og føler meg ikke helt sikker. har liksom ikke merket noe til graviditeten i form av bevegelse eller kvalme o.l.

men legen sa at alt var bra, jeg får vel bare stole på det. er en stund til UL så.. :)

Har hatt emmaljunga edge duo til de 2 siste, og er kjempe fornøyd. Nå har ikke vi vert avhengi til å ha den med mye i bil. Da ville jeg nok ikke valgt akkurat denne, for den er ganske tung.

Denne gangen har jeg kjøpt en knallstilig basson vogn. Gleder meg til å ut og trille!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Marsbarn 2011:

Beste er nok å gjøre som vi gjorde, vi har ikke peiling på barnevogn selv, men vi satte en liste med kriterier, hva vi mente var viktig for vårt og ungen sitt behov.

Tenk over om vognen skal trilles mest i by/på asfalt eller ute på landet, hvor mye fjøring bør den ha. Skal dekkene være hardplast eller med luft i. Hvor viktig er tyngden på vogna, hvordan den er å slå sammen/opp osv. :)

På andre barnevogndebatten her inne ser du vår liste med kriterier, og hvilken vogn vi fant som passet oss :)

Annonse

Anbefaler på det strkeste Emmaljunga duo edge!.

Litt dyr å kjøpe ny, men myye bra brukte vogner på finn.no

Kjøpte den i fjor når jeg ventet lillegutt, og er storfornøyd! :-)

Har fra før hatt Brio, og det var kjempeforskjell ja......

Er nå gravid igjenog gleder meg til å bruke bagen igjen skikkelig god vogn! :-)

Lykke til med vognkjøpet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...