gulda Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Trodde jeg hadde tidenes pms, masse vondter og plager. Men ikke helt likt tidligere svangerskap, så klarte ikke tro jeg var gravid. Men pleier å spotte før mens, noe jeg begynte med etter fødselen min. Men nå har det bare kommet et lite drypp, og det er uvanlig. Tok en test i dag morges -IKM er sannsynligvis i morgen. Det var en tydelig, men svak strek. Positiv..?
*Smiley* Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Hvis den er tydelig så høres den positiv ut , men kjøp en digital så får du sikkert svar;)
Jippi-77 Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Høres absolutt lovende ut. Både i forhold til manglende spotting og testen. Venter spent på oppdatering. Lykke til!!! (Tror nok jeg kan si gratulerer snart...)
gulda Skrevet 11. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2010 Takk for svar! Krysser fingrene! Kjøpte en cb digital, så skal teste igjen i morgen. Håper... )
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Mine første tester var virkelig SVAK positive, men var gravid ja Streken kom opp først lenge etter at tiden var gått ut..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Opps...lagret litt for tidlig Gratulerer, du er nok gravid ja
gulda Skrevet 11. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2010 Takk! Håper jeg har det som deg, da!!! ) Skuffelsen vil bli enorm nå..
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 min var svak posistiv, og er nå 28 uker og 5 dager
prøverigjen:) Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 har jeg fått svak svak svak positiv test selv om den har gått leeeeeenge over tiden, så har jeg vært gravid. opplevd dette to ganger.. du er nok gravid!!!!!!!!!!
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 Håper virkelig det for din del ) for meg var det nok ikke sånn,fikk to svaaake i går,men nå i kveld begynte jeg å blø.......men litt merkelig tynt rosa bare!så får vente å se om tanta kommer for fult (var 3 dager på overtid og så......har så vanvittig vondt i puppene og nå,å det har jeg aldri når jeg har mensen,har ikke merket det før!så får prøve neste mnd heller. lykke til!!krysser fingrene for deg ))
Ster IL Skrevet 11. september 2010 #11 Skrevet 11. september 2010 Er det rosa farge på blodet er du nok gravid. Min første test var så svak at jeg bare kastet den, tok den som negativ. Gutten kom 9 mnd senere:-)
gulda Skrevet 12. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 12. september 2010 Takk for alle svar og oppmuntringer. Tok en cb digital i dag, og den viste gravid! Klarte ikke helt tro det, det er liksom for godt til å være sant -må være en hake ved det et eller annet sted.. ;o) Elle, håper at dine svake positive også virkelig er positive! Har også hørt at lyseroa blod kan bety at en er gravid. Krysser fingrene.. Mistet nylig i MA, så kjenner jeg er ganske redd for at det går galt igjen. Men skal prøve å legge det bort og glede meg oiver mirakelet som er i ferd med å skje. Håper virkelig at alle dere andre prøvere følger etter på 1.tri snart!!! Lykke til!
prøverigjen:) Skrevet 12. september 2010 #14 Skrevet 12. september 2010 Gratulerer!!!! Mistet akkurat i MA selv(i juli) så jeg er også veldig redd for at det kan skje igjen, litt vanskelig å glede seg mye, selv om jeg har veldig lyst! Har litt anderledes symptomer denne gang, mer murringer og ikke vondt i brystene, det fikk jeg med en gang sist. Tiden går såååååååå sakte.
Jippi-77 Skrevet 12. september 2010 #15 Skrevet 12. september 2010 Gratulerer så kjempe masse!! Prøv å nyt tiden fremover sammen med det lille vidunderet i magen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå