Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Hadde en diskusjon med ei venninne om penger. Hun ble veldig overrasket nå jeg sa hvor mye vi har igjen etter alle regninger er betalt. Hun syns det var veldig mye. Vi har vel 23-24.000,- igjen da som går til mat, bensin, klær, sparing og lignende. Hva har dere igjen, hva er normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Har kun husleie, strøm og telefon (har nedbet. bil og studielån) og sitter igjen med rundt 15000,- Er alenemor, har sagt fra meg os og får ikke barnebidrag så jeg vil si at vi klarer oss fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Mellom 5 og 6000,- som skal dekke mat, klær og evt medisiner. Er alene med ei på 2 og hun får endel arvetøy så vi klarer oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 På en litt dårlig mnd har vi igjen ca 13-14000 (mannen jobber på provisjon) etter at alt er betalt (da er mat, bensin, klær, sparing, fornøyelser osv budsjettert inn). Det vil si at det er penger vi ikke skal bruke på noe spesielt, jeg synes vi har det bra men vi har en veldig gjennomsnittlig inntekt tror jeg (ca 900 000 i året), og vi bor relativt billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå