Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Jo, det er vel en mulig bivirkning ved provosert abort. Men jeg mener å ha lest at problemet er størst ved senaborter hvor man bruker utskrapning/vakuum ... noe man ikke gjør her til lands lengre så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Vet ikke, men min venninne fikk hvertfall problemer med å bli gravid etterpå. Om det skyldtes aborten vet jeg jo ikke. Ble gravid på første forsøk første gang. Barnet var planlagt, men pga diverse ting så måtte hun ta abort. Nå har hun planlagt et barn til, har slitt i 4 år nå uten resultat. Har ikke tatt noen utredning hos lege, men føler selv at det er en slags straff for hva hun gjorde den gangen. Hun angret på aborten fra første stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå