Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Vi er gift og har et barn sammen. Da vi ble sammen var mannen min sin økonomi helt skakkjørt med forbrukslån i hundretusenkronersklassen og bidragsgjeld. Jeg hjalp han med å betale ned bidragsgjelden og ellers få orden i sakene. Han er verdens beste, når man ser bort fra økonomisk sans... Da vi kjøpte hus tok vi siste del av forbrukslånet hans inn i huslånet for å gjøre vår felles økonomi bedre. Vi tjener godt og nokså likt (ca 500000 hver pr. år) og deler alle faste utgifter. Men utover det har vi ikke felles økonomi. Er det sært at jeg ikke stoler på mannen min og har felles økonomi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 500000 hver i inntekt? hvorfor klage da? dere har det vel romslig og godt dere, bedre enn de fleste. latterlig innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Synes du gjør lurt i det, hvorfor ta sjansen på å bli ruinert bare for å være snill og vise at du stoler på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 Hvis dere deler alle faste utgifter vil jeg kalle det felles økonomi. Jeg skjønner godt at du ikke stoler på han, men så lenge han bidrar med sitt og regningene betalt er vel alt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 Synes da dette høres helt greit ut jeg. Vi har snart ett barn og har vært gift en stund, betaler alle felles regningene med halvparten hver, resten disponerer vi selv. Ser ingen grunn til å ha fullstendig felles økonomi selv om vi er gift, vi eier ingen eiendeler sammen bortsett fra de tingene vi har fått i gave eller store ting som bil. Han eier leiligheten vi bor i da han hadde den fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå