Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 voldoffererstatning tilkjent av staten, altså ikke av gjerningsmann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Lurt å skrive temaet i overskriften, slik folk som kan om dette kan svare deg. Eneste jeg vet er at en ofte må vente et år før en får erstatning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Pernille Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, jeg kjenner til to tilfeller. Dette gjennom jobb. Hva lurer du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 ja, jeg vant rettsak og fikk erstatning. fikk pengene fra statens innkrevingssentral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, det hadde nok vært lurt. Tenkte ikke så langt Jeg har søkt gjennom kontoret for voldsoffererstatning. De har nå fått alle papirene de har spurt om. Bare lurte på hvor lang tid det tar før jeg får svar etter det ca. Gjelder en hodeskade og psykiske problemer jeg fikk påført etter blind vold og som har ødelagt 5 år av skolegangen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #6 Del Skrevet 10. september 2010 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #7 Del Skrevet 10. september 2010 Ingen som vet? Svært lite info om dette på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #8 Del Skrevet 10. september 2010 det er 1.5 år siden det skjedde, 4-5 mnd siden jeg fikk brev fra statens innkrevingssentral om at han ikke har betalt etter flere purringer, jeg skrev under på et papir og sendte det inn, har fremdeles ikke fått noe på kontoen vertfall.. tar visst tid det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå