Gå til innhold

Hvorfor sier min mann han alltid har tatt seg en øl?? faresignaler??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann er veldig glad i øl, om han å minstejenta reiser opp i hytta, å han ringer litt utover kvelden....føler jeg at han er sløv i tunga akkurat som at han har tatt seg vertfall 4-5 øl men nekter på d selv,,, hvorfor skal han lyve for meg?

Som sagt så holder han seg alldri til 1 øl hjemme om han tar seg øl i helgene, så hvorfor lyver han om dette...tenke tenke...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende han bare har tatt en men er sliten..

Eller at han er redd for at du skal legge for mye tanker i det om han "innrømer" at han er på sin 5 øl, at du da skal mene han er uansvarlig, eller at han "savner" ølen for mye når ungen er tilstede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann drikker 3-5 øl hver kveld han har fri. Jeg holdt på å freake ut pågrunn av dette i starten fordi jeg tenkte at øl drikker man bare i store mengder når man er på fest på en lørdag.

Men han har aldri forandret personlighet når han har drukket dem og han heller aldri økt inntaket etter alle årene.

Det var egentlig bare min oppfatning av det hele som gjorde meg bekymret. Nå slapper jeg mer av, for det er ikke noe drama rundt det egentlig. Det er bare usunt rett og slett.

Bortsett fra at han drikker det ofte, så har han eller vi ingen problemer pågrunn av øldrikkingen.

Men jeg vet ikke hvorfor din mann skulle lyve om det. kanskje fordi han vet du vil kjefte på han?? Uansett, så er det jo ikke bra hvis han ikke klarer å snakke ordentlig, spesielt hvis han har barn med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min pleier å si at hun har tatt seg "et glass vin", eller "en dram" når hun i virkeligheten er i bunnen av både første og andre flaska med både det ene og det andre... Vet ikke om det kan sammenlignes, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...