Gå til innhold

CB digital med ukesindikator

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med disse??

Tok en positiv CB digital med ukesindikator på onsdag som visste 1-2 uker siden unnfangelse... Dette får jeg ikke til å stemme da jeg utifra første dag av siste mens er 6+1 uker på vei i dag, altså 4 uker siden unnfangelse.. Er ikke helt sikker på når jeg hadde EL, men tror muligens det var rundt 13 august en gang. Så hvis EL var når jeg tror den var så stemmer det jo heller ikke med ukesindikatoren med CB. Hva tror dere, og hva skal jeg gå ut ifra??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142307381-cb-digital-med-ukesindikator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. jeg tok en igår som viste 3+ og ble så glad.

Har vel så og si null symptomer enda, derfor jeg bare måtte ta en å sjekke. Ikke testet meg etter ikm.

Men testet positivt 5 dager før ikm.

Jeg hadde el 18. Aug, og ikm Onsd 1.Sept.

Du tok på morgenurin?

Vet du sikkert når el var?

Ønsker deg masse lykke til, og håper alt er som det skal og at du bare hadde el og ble befruktet litt senere enn anntatt..

Klem :)

Jeg har og brukt den et par ganger, og den stemte på meg i følge ventet EL. jeg er nå 6 uker på vei, men vet ikke helt sikkert da jeg ikke har vært på UL og fått vite akkurat hvor langt jeg er på vei. HCG nivået øker jo endel de første ukene så den skulle jo være nøyaktig, men det kan jo vært feil på denne da. Du kan jo ta en til og se hva du får da :)

Lykke til :)

Den måler jo etter hcg nivået ditt så det er viktig at urinen ikke er utvannet heller. Den har stemt på meg ihvertfall :) Ta en ny test da vel og vent med å gå på do et par timer før du tar den. Lykke til!

Jeg skal prøve å ta en ny test til uka. Brukte ikke morgen urin forrige gang så kanskje det kan ha noe med saken å gjøre... Klarer nemlig ikke å få det til å steme at det bare er 1-2 uker siden befruktning, når jeg utifra terminkalkulatoren med første dag av siste mens er 6+3 i dag. Håper det stemmer at jeg er i uke 7 nå, og ikke i uke 3 eller 4 for da klarer de å se hjerte slå på tidlig UL om en og en halv uke hvis alt er som det skal =)

Annonse

Jeg testet 5+1etter mens fikk 3+, like etterpå fikk jeg noen blødninger, var på ul 6+6 etter menstermin, så kun plommesekken, fikk beskjed om at det enten var noe galt eller så var jeg ikke kommet sá langt som jeg trodde. Var tilbake på ul uke 8 etter mensternin, da så vi et bankende hjerte :) og jeg var bare 7 uker på vei. Legen som tok ul, mente det hcg niváet kan variere fra foster til foster. Så er ikke sikkert den stemmer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...