Gå til innhold

må ha noen svar ang kynner/ rier..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå hatt kynner håper jeg i 24 timer dette er 4 svangerskap har aldri hatt dem så tidlig i svangerskapet før.

er 17 uker på vei disse riene kommer regelmessig og miner meg om rier bar at di ikke er så vonde som i fødsel.

de er så ubehagelige at jeg må puste meg gjennom dem. så lurer egentlig på om det er flere som har hatt det sånn? må oxo si at det er som di øker i intensitet mens jeg har skrevet dette har jeg hatt 3 på 10 min. er helt utslitt får ikke sove i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen lege så jeg tør ikke å gi deg noe svar. Men jeg ville definitivt ringt legevakta. Man skal være obs når kynnerne oppfører seg slik at det er regelmessig eller smertefult. Kan jo være greit å forhøre seg med helsepersonell, ta en tur bort eller i det minste en telefon. De er der for å hjelpe! :)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Jeg ville nok ringt føden.. Legevakta er jo et alternativ, men har selv opplevd at de ikke altid kan det de driver med.. På føden vet de hva som må gjøres, og der kan de gi full sjekk om det er aktuelt

Skrevet

hadde det slik i går,og det va skikkelig ubehagelig,den varte i ca 5 min og var så vond at jeg måtte sitte på huk i senga med hode ned i dyna... var skikkelig ekkelt =/ har hatt en del kynnere etter det men ikke så vonde. er foresten 15+2

Skrevet

jo nå går det ganke bra me begge oss :) har hatt noen svake rier i går å dagen før. så har fått sykemelding til midt i okt og fått besked om å te det med ro og selvfølgeli ta kontakt me føden om dette skjer en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...