Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Er det bare meg, eller er det flere som føler at babyen er veeeeldig langt nede. Når hun beveger på seg føles det ut som hun er rett innenfor åpningen på en måte. Det føles også ut som jeg må på do på nummer 2 når hun rører på seg. Veldig ubehagelig, hehe!
Oktobergutt2010:) Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Hehe, er nok ikke bare deg! Den siste uka har jeg nesten ikke turt å tisse i frykten for at plutselig noe skal skje. Så langt nede liksom :-p
E-sept10 Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Skriver meg på her. Hehe. Har akkurat samme følelse
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 10. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2010 Godt det ikke er bare meg... Håper hun ikke har tenkt og holde på sånn helt frem til fødselen, er bare uke 33+4 =)
Tingenes Herre Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 :-) Når babyen får raptuser og skyver fra med føttene under ribbena, er det som om hun selv forsøker å presse seg ut! Gjør kjempevondt mens det står på, type jeg stønner fordi det er så skarpe smerter.
prinsesse & lille spire Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 heilt enig me Bollerina!!! auuu det gjør vondt!!! å ribbeina er rimelig ømme nå
Oppnedx2 Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Signerer! Gikk opp 4 etasjer med trapper i går til nye leiligheten til min mor, og da følte jeg virkelig at jeg måtte holde igjen så hun ikke datt ut! hehe. Vet hvor jeg skal gå når terminen nærmer seg
a81 Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 Samme her.. Merker det spesielt godt når jeg går i trapper eller i oppoverbakker, kjenner hodet godt helt der nede da ja.. ) Og føttene går som trommestikker til tider helt oppe i ribbeina.
Sjakai Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 Sånn har jeg det også, føler det er rett før lillegutt sklir ut ;-P Men selv om jeg føler det slik sa jordmor at han ligger med hodet høyt oppe!!! Så ikke vet jeg, for meg føles det hvertfall somd et snart henger utenfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå