Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Få de samtidig da vell:) Her har vi begge deler. Fikk først kattene, så hunden, gikk kjempefint å tilvenne de hverandre:-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Ikke lett og svare på, jeg har hatt både katt og hund, først bare katt så begge deler. Fordelen med og få katten først er at katten ofte ikke lar seg bli en hundeleke når huden kommer og at hunden respekterer katta. Ulempen er at katta blir fort dominant. Her fikk hunden vår en stygg rigt på øyet en av de første dagene fordi han var nysjerig på katta. Heldigvis gikk det greit og nå er de supergode venner. Noen ganger blir huden litt for opptatta av snusing og litt for innpåsliten, så da sier katta fint ifra bare og hunden skjønner greia.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Jeg ville fått de samtidig, men det kan bli mye jobb.. Opp i gjennom årene har jeg prøvd begge deler, og det har gått fint uansett.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Jeg har prøvd begge deler,og det er MYE lettere å venne en kattunge til en hund enn omvendt. Og det tar ca ingen tid å oppdra en katt.En hund derimot må du belage deg på ett par år med mye trening og oppfølging.Så skaff deg det du har tid til først du;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå