Sunshine med småtroll:) Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 unnskyld meg, men er det så virkelig så viktig å få ei jente? For de som ikke ser det: det handler om folk som på liv og død skal ha jente så de prøver og prøver helt til det klaffer. Noen har 4-5 gutter allerede. Hu ene begynte å hylskrike da hun fant ut at det var enda en gutt. Ei anna dame dro til Spania for å bli kunstig befrukta og for at de kunne "plukke ut" jenter (ulovlig i england). djises Er strålende fornøyd med guttene mine og fins ikke skuffet i det hele tatt <3
Oktobergutt2010:) Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Hehehe fytte.... Kan jo skjønne at om man sitter med 4-5 gutter så vil man jo gjerne ha ei jente også, som er fullt forståelig. Men å begynne å hylskrike over det :-p Sier oss glad det blir gutt her, mannen fant her om dagen ut at det måtte jo være enklere det enn jenter i 14års alderen, signerer den altså :-p
Sunshine med småtroll:) Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2010 de hadde jo så mange gutter nettopp fordi de prøver og prøver på ei jente. Enig med deg der. Vil tro det er enklere med gutter. Som mamma sa: Vi slipper de grusomme humørsvingningene.Selv kan jeg ikke huske at jeg var såå fæl.hehehe
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 DET der er virkelig sykt.......klarer å sitte å grine og klage når de har 2-3-4 friske fine gutter fra før.....veldig glad det ikke er lov å plukke ut embryoer på den måten i Norge!
cadence Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Heeeeeelt utrolig at de holder på slik:S Fikk ikke med meg så mye av programmet, men hadde ikke det ene paret 8 gutter? Gubben reagerte mest på familien med 4 gutter og to jenter (tvillinger), der kona ikke ville gifte seg før etter dem hadde fått jentene... Tjohei, syk verden! Har ei jente, og venter ei jente; kommer ikke til å være desperat etter en gutt hvis jeg evnt skal ha flere liksom:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå