Gå til innhold

Begynt på uke 5 nå, og er redd det er for godt til å være sant

Anbefalte innlegg

Hei

Har begynt på uke fem nå, og er kjempelykkelig. Tenker omtrent ikke på annet for tiden. Vi testet tidlig, da vi virkelig har forsøkt å bli gravid, så har allerede visst det en uke. Veldig deilig, men er kjemperedd for å miste. Er kanskje egentlig ingen grunn til at det ikke skal gå bra, men er vel ekstra redd kanskje siden det er den første? Slapp og sliten, litt kvalm og konstant murring i magen, men det er vel tegn på at det vokser noen der inne. Er bare kjemperedd - noen som kan berolige en veldig håpefull kommende mamma?

Fortsetter under...

Gjest Seigedamen m/ spire

Hei! Jeg har det på akkurat samme måten! Har visst om at jeg er gravid i en uke snart jeg også, og endelig begynner jeg å roe meg litt. Syns det er vanskelig å bare sitte å vente på at de 12 magiske ukene skal gå.

Legen min fortalte at når man har en del svangerskapsplager (kvalme, ømme bryst, luft i magen osv osv.) så er det veldig positivt og det er mindre sjanse for å miste.

Jeg hadde en sa i uke 7 for 3 1/2år siden, og da hadde jeg ingen plager bortsett fra SINNSYKT vondt i lysken. Det var så vondt at jeg bare lå å gråt, og sånn skal det jo ikke være.

Selv skal jeg til ul i uke 8 for å se hvordan det står til inni der. Du kan jo evt bestille en privat ul for å berolige deg litt :)

Lykke til !

Det er enormt lenge til 12 uker - i allefall akkurat nå ;0) Skal å snakke med legen min på onsdag, i og med at jeg ikke har gjort dette før så har jeg enormt mange spørsmål, så det er litt trygt å snakke med ham.

Ja, tror nok jeg gjør som deg, og får en privat UL tidlig.

Masse lykke til du også - vi får krysse fingre og tær og håpe på det beste. Det går vel helst bra - gjør det ikke?

Jo dette går bra! Det er ingenting du kan eller skal gjøre nå, bare slappe av, tenke gode tanker og gjøre gode aktiviteter. Dette tar kroppen seg av helt av seg selv! Jeg er også tidlig i svangerskapet og håper så inderlig at det går bra, men tenker at er det meningen at dette går bra så går det bra. Og det gjør det :)

Du har selvfølgelig helt rett! Det er bare så veldig altoverskyggende - deilig, morsomt, spennende og ja, alt på en gang rett og slett.

Håper alt går bra med deg også - og som du sier- Det gjør det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...