Mammapudding Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 De er begge ca 8 mnd, fikk de av en venn som kjøpte de på en dyrebutikk og de sa at det var 2 jenter. Så det har vi jo alltid trodd...men nå er den ene blitt tykk rundt magen så jeg fant et bilde på nettet av kjønn til marsvin og sjekket begge mine..den ene ligner mer på en gutt nedentil altså :-O Hvordan i all verden vet jeg hvor langt hun er på vei? Om alt er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Da blir det snart babymarsvin da ) Men akkurat hvor langt hun er på vei, eller om alt er bra..ikke tenk på det, dette er dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammapudding Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 10. september 2010 Nei nå fant jeg patter på dem begge to, det har vel ikke guttene vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammapudding Skrevet 10. september 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 10. september 2010 Leste akkurat på nettet at begge kjønn har patter..stemmer det? For da er det vel babyer på vei :/ De ser jo ikke lik ut nedentil så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå