stearin Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Snuppa er fire mnd og eelsker barnesanger hvor dem synger på norsk. Hun kan ikke fordra techno og hip hop og resten av musikken "for voksne". Hun kan til og med blii en smule skremt av det.. Postmann pat går greit og div. andre barnelåter jeg har lastet ned på pcn. Det skal også nevnes at jeg var så kvalm de 4-5 første mnd av graviditeten at jeg ikke kunne fordra musikk! Er deres babyer interessert i musikk? Hvilken musikk da?
mammatetogansketette:)) Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Jepp, mini her var ikke mange ukene før vi oppdaget at en spesiell melodi (En av Tom Waits` nydelige...) ALTID gjorde han rolig. Det samme gjorde en annen sang- trur det var en spilt av Keith Jarret... Prøvde med annen musikk, og "masete" musikk likte han ikke, mens mer melodiøs musikk med liksom litt trøkk i likevel var klar favoritt. Listepop dugde ikke, nei,-virka som om han var kvalitetsbevisst, lille pjokken . Nå- 1.5 år- er det Karius og Baktus som er de store heltene:D Om det er musikken eller de artige stemmene vites ikke...
♥Nemi♥ Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Jenta mi liker all slags musikk, så hun "synger" så falsk med, at jeg må skru opp musikken litt:) Hehe, men hun liker godt lyse, rolige sanger. For da synger hun lyst sammen med sangen, og du ser på hele henne at hun synes det er vaaaakkert! He he... Hun blir også helt rolig når jeg synger til henne, men jeg har mørk stemme, så da synger hun ikke sammen med meg. Snodig;) Hun er 6 mnd nå, men det har pågått lenge.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Her er musikkanalen Voice som gjelder. Hvis han sutrer er det bare å sette han i vippestolen så roer han seg med en gang. Han kjenner igjen det meste av musikken da de fleste sangene blir spillt mye om igjen, og jeg hørte myyye på Voice i graviditeten. Er det en ukjent sang som dukker opp blir han sutrete, men så fort det kommer en kjent sang igjen setter han blikket mot lyden på tv igjen. Vittig å se på. Han er 8 uker, men fulgt med noen uker allerede. Han liker også enkelte barnesanger jeg synger for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå