snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 vi hopper av ville ikke begynne på prev etter 1 fødsel i juli i fjor. for vi vil ha søsken om ikke så lenge greien er nå i de siste har jeg lagt på 30 dagers syklus men nå er jeg 5 dager over de å skjønner ikke hva som skjer.. er begynt på jobb kan de skyve mensen evt? er trøtt, kvalm å øm i puppen, men de kan bety mens osv.. vel de jeg vil med innlegget er vel bare å få de litt utav mitt hode.. om de er en liten blir vi glade selvom de er 2 mnd før planen, å begynne prøvingen forhåpentligvis blir jeg fast maser om noen mnd
Petrine +spire=❤ Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Jupp =) Er en meget usikker prevansjonsmetode å hoppe av i svingen
BettyBoob Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 venninna mi har en 14 år gammel "hoppe av i svingen"
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2010 self "kan" man bruke kondom men de har vi ikke gjort derfor jeg lurte... hehe så de er fult mulig spennende å se om de er noe eller om de bare er innbildning eller noe annet hehe... grunnen til vi ikke har brukt noe, er jo for vi vil ha flere. å skjer de så skjer de, men vi presser ikke på. vår første er pergo pause baby.. hehe (gikk pergo ble laget i pause mnd mellom to kurer) derfor vi ikke prøver men ikke bruker prev... + jeg måtte lufte tankene til noen som "brydde"seg... tusen takk for svar... setter stor pris på de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå