nurke84 *mamma til alma* Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Nå har jeg hadt en dårlig dag, dvs, jeg har bare kjent en gang i dag en liiiiiiiten bevegelse, var så liten at jeg er faktisk usikker på om det var ungen! hun har vært kjempe aktiv i et par uker nå så er det plutselig stopp!! har hendt en gang før for ca 1 mnd sia, da bar det på sykehuset, men da hadde hun bare snudd seg... Men nå har hun sparka så magen har rista leeenge, men ikke no i dag... Så blir vel kansje sykehuset om det ikke sjer no snart!!
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Dette er ikke gøy! Har hatt det sånn flere ganger dette svangerskapet. Har en liten i magen som liker å liggge inn mot ryggen, og da kjenner jeg nesten ingen bevegelser. Frustrerende. Du har sikkert prøvd det allerede, men sier det likevel. Prøv å drikke noe søtt og kaldt, dersom du er i stand til å bevege deg litt, gjør det, før du legger deg ned og slapper helt av og kjenner godt etter om det kommer noen respons fra mini. Ikke gøy når det blir skummelt stille inni der! Lykke til!
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2010 Ja har nok det, har drokke iskald cola, iskald saft iskaldt vann, spist godis, spist middag, ligget stille gått rundt, ligget mer stille. men nej, ikke no teng til bevegelse eller spark. klokka byner jo å bli mye så burdte kjent noe til nå. kansje bare ringe føden å snakke med de....
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Dersom du er urolig er det bare å ringe. Det er ingen andre enn du som kan kjenne hvordan det ligger an, og hva du trenger for å bli beroliget. Sannsynligvis er det bra med mini, men det er ikke gøy å gå og bekymre seg for lille i magen. Lykke til i alle fall
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 10. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2010 Da har vi vært på sykehuset, allt var ok, hun beveger seg, orker vel bare ikke sparke så jeg kan kjenne det, håpe det tar seg opp i morra
Fru.Antonsen Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 drikk brus med sukker i (ikke light) eller spis noe godteri, da skal du se du får kjenne babyen. Dette tipset fikk jeg av min lege for som han sa så er det viktig å kjenne liv der daglig. Og er vi i tvil om vi har kjent noe kan vi drikke brus m sukker i for da våkner babyen til liv
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 11. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2010 Jeg hadde drukke masse coca cola, og saft med sukker å spist godis, men hu brå nekta å sparke. Ramp jente allerede, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå