♥binna♥ Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Skal kjøpe nytt kjøkken. Har sett på IKEA-kjøkken, men ikke helt funnet det vi vil ha. Så på HTH på nett i går, men har de god kvalitet? Noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBoob Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 til de prisene de har så bør de ha bra kvalitet ja! Joda, de har det Flotte kjøkken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollemor75 Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Vi har pusset opp 2 kjøkken og valgt HTH begge gangene, men jeg kan ikke sammenligne med noen andre. Dvs. Jeg har bodd i leiligheter med IKEA kjøkken og vært på visning der det var IKEA kjøkken og noen av de så ut som de ble fort slitte, men ikke alle er like forsiktige når de leier, og på visning ser men det meste av god og dårlig vedlikehold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miriams Skrevet 10. september 2010 #4 Del Skrevet 10. september 2010 I vårt forrige hus valgte vi HTH kjøkken (hadde ikke noe valg, byggmesteren hadde avtale med HTH). Vi valgte laminat dører, som holdt seg fine etter 7 års bruk. De siste tre årene med ett barn i huset. Det som var merkelig, var at de siste to årene måtte vi igang med å skru i vinkeljern på innsiden av skuffene, ellers løsnet skuffefrontene. Vi bor nå i et annet hus. Når jeg jaktet på kjøkken til dette, var jeg også innom HTH og nevte det med skuffene. De synes det var sååååå merkelig og mente da at jeg måtte ha fått en dårlig skuff. Når jeg så nevte at det gjaldt alle skuffene på kjøkkenet ble de litt lange i ansiktet. Så jeg vet jammen ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 10. september 2010 #5 Del Skrevet 10. september 2010 Har ett som er 27 år. Like helt, men er malt engang. Planlegger bytte nå, til ikea, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥binna♥ Skrevet 10. september 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 10. september 2010 OK, takk for svar damer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå