Helverine Skrevet 10. september 2010 #1 Del Skrevet 10. september 2010 Hvordan priser man det der? Jeg tenkte at for nesten ikke brukt babytøy var 50 kr per plagg billig, men det er kanskje ikke det? Det er under halv pris. Ser noen har lagt ut til 10 og 20 kr. Hmmmmmmm. Dere som kjøper brukt, hva er dere villig til å betale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NostraStoria Skrevet 10. september 2010 #2 Del Skrevet 10. september 2010 Det er ikke så billig nei, vanlig å lage klespakker til en rimelig penge. Har kjøpt pakker som har inneholdt flere gensre, bukser og jakker til 250 kr for 1 pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aini Skrevet 10. september 2010 #3 Del Skrevet 10. september 2010 Man kan finnes masse til 50 kr i butikk, så ja det var kansje litt dyrt. 10,15 og 20 kr pr plagg. Heller ta litt mer for ytterjakker og dresser og sko fks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helverine Skrevet 10. september 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 10. september 2010 Hmmmmmmm ok, takk for tipset Er fersk i gamet ;o) Men hva med klær som er av litt finere merke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helverine Skrevet 10. september 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 10. september 2010 Ok, da får jeg endre på annonsene mine ;o) Selger tøy etter jenta mi også, men det gjelder vel det samme der da, selv om hun er eldre? Hva tar man for vindress, vinterdress som er pent brukt f eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 10. september 2010 #6 Del Skrevet 10. september 2010 Det kommer helt ann på merker. Hadde aldri kjøpt en brukt vinterjakke fra cubus til 100kr brukt, men hadde kjøpt en reimajakke til 200kr brukt f. eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helverine Skrevet 10. september 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg har Reflex, Helly Hansen, Skogstad blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 10. september 2010 #8 Del Skrevet 10. september 2010 Da er det bare å prøve å legge ut en pris, men husk at det har vært/er mye salg for tiden, så hadde lagt det ut til under halv pris Lykke til. PS når jeg har solgt babyklær (med alt av merker, også dyrt) har jeg samlet ca. 40 plagg og solgt det for 450kr. Det har da godt veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ksenia & Anjem Skrevet 10. september 2010 #9 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg betaler ikke mere enn 15-20kr plagget for brukte klær...Ser noen skal ha helt ville prise for brukte klær, de hoppe jeg glatt over..Og 50kr plagget er veldig dyrt..Hvis det er snakk om vanlige klær fra f.eks HM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2010 #10 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg kjøpe akkurat ny Skogstad jakke til gutten min på 5 år til 150 kr. Han er 5 år. Jeg kjøper gjerne på finn.no, men da må det være billig!!!! Var på cucus i sommer å kjøpe flotte topper til jenta mi til 19kr, så da er det ikke så akuelt å betale 50 kr for en brukt en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå